Soul and Mind kontynuuje obsługę Milandii
Spółdzielnia Mleczarska Ostrołęka będzie kontynuowała współpracę z agencją reklamową Soul and Mind.
Została podpisana umowa na działania w 2007 roku, która obejmuje zarówno obsługę ATL jak i BTL marki Milandia.
Rozszerzenie i przedłużenie współpracy z agencją Soul and Mind jest konsekwencją sukcesu jaki naszym zdaniem towarzyszył pierwszemu etapowi wprowadzenia Milandii na rynek. Reklamy przygotowane przez agencję zyskały uznanie konsumentów, co znalazło odzwierciedlenie w nagrodach przyznanych m.in. przez miesięcznik Agro Bazar. Agencja zna dobrze rynek i markę, dlatego pokładamy duże nadzieje w dalszej współpracy – powiedział Tadeusz Nadrowski – prezes SM Ostrołęka.
W ramach kontynuacji współpracy agencja Soul and Mind odpowiedzialna będzie za realizację kolejnych etapów wprowadzania marki Milandia na rynek. Działania skoncentrowane będą na dalszym budowaniu świadomości marki wśród grupy docelowej, a także rozbudowywaniu kanałów dystrybucji. Szczegóły rozszerzenia współpracy nie zostały jeszcze ujawnione.
Soul and Mind obsługuje markę Milandia należącą do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka w konsekwencji wygranego w lipcu 2006 roku przetargu.
Dołącz do dyskusji: Soul and Mind kontynuuje obsługę Milandii