Spada sprzedaż dzienników
Ogólnopolskie dzienniki sprzedają się słabiej niż rok temu
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tylko "Gazeta Prawna" i "Dziennik Sportowy" zanotowały w pierwszym kwartale tego roku wzrost sprzedaży w porównaniu analogicznym okresem 2002 roku.
Liderem w dalszym ciągu pozostaje "Gazeta Wyborcza", która w I kwartale 2003 sprzedała średnio 432,7 tys. egz., oznacza to spadek o 2,5 proc. do 2002 r.. Na drugim miejscu utrzymuje się "Super Expressu", którego sprzedaż spadło o 12,2% do poziomu 276,9 tys egz. Na trzecim miejscu plasuje się Rzeczpospolita ze średnią sprzedażą o 2,2 proc., niższą niż rok wcześniej (185,5 tys. egz.). 2,5-proc. spadek odnotował "Puls Biznesu" (22 tys. egz.), 3 -proc. "Gazeta Giełdy Parkiet" (8400 egz.) a największy, wynoszący 23 proc. spadek do poziomu ok. 30 tys. egz. zanotowała "Trybuna".
Pierwszy kwartał był najbardziej udany dla "Gazety Prawnej" i "Dziennika Sportowego". Pierwszy tytuł zanotował wzrost o prawie 13-proc. wzrost ( do 79,5 tys. egz.) a DS o ponad 10-proc. (do 90,5 tys. egz.).
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż dzienników