Spicy Mobile uruchomia Happy Pixel do marketingu mobilnego
Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile uruchomiła w swoich strukturach markę Happy Pixel, która ma wspierać agencje w tworzeniu formatów reklamowych dla marketingu mobilnego.
Główne zadanie Happy Pixel to wsparcie agencji interaktywnych, domów mediowych oraz klientów bezpośrednich przy przygotowywaniu formatów reklamowych dedykowanych dla mobile marketingu.
Zespół będzie odpowiedzialny za implementację nowych mechanizmów oraz formatów reklamowych, doradztwo w kwestii konstrukcji i wyglądu mobilnych kreacji reklamowych, a także za przygotowywanie responsywnych kreacji rich mediowych na wszelkie urządzenia mobilne (smartfony oraz tablety).
- Od samego początku powstania Spicy Mobile wspieramy klientów w przygotowaniu formatów reklamowych. Wydzielenie zespołu, który do tej pory wykonał łącznie kilkaset kreacji reklamowych na światowym poziomie, jest naturalną konsekwencją zdobytego doświadczenia oraz ich doskonałej pracy - wyjaśnia Rafał Karczewski, członek zarządu Spicy Mobile.
Happy Pixel tworzy 5-osobowa grupa doświadczonych developerów - programistów oraz grafików. Doświadczenie zdobywali projektując kreacje reklamowe dla największych marek w Polsce i za granicą, m.in. Volkswagen, Coca-Cola, Nike, H&M, McDonald's, PKO BP i wiele innych. Na czele zespołu stanie Maciej Mazurczak, autor kreacji reklamowych m.in. dla IPLI, produktu Polsatu.
Dołącz do dyskusji: Spicy Mobile uruchomia Happy Pixel do marketingu mobilnego