Spin Communications dla Dr. Oetkera
Dla firmy Dr. Oetker agencja Spin Communications przygotowała i realizuje działania PR w zakresie media relations dla nowego deseru - Mussu Owocowego z serii Słodka Chwila
Kampania PR dla Mussu Owocowego Dr. Oetkera obejmuje dystrybucję informacji prasowej do dziennikarzy z prasy kobiecej i handlowej, zajmujących się tematyką spożywczą. Dystrybucja informacji prasowej została poprzedzona wysyłką intrygującego teasera.
Najnowszy Muss Owocowy z serii Słodka Chwila Dr. Oetkera znajduje się w sprzedaży od maja 2005 r.
Obecnie trwa kampania reklamowa dla wybranych produktów Słodka Chwila Dr. Oetkera. Jest to kolejny etap działań reklamowych dla tej kategorii deserów, oparty na bardziej emocjonalnych komunikatach. W filmie reklamowym wykorzystano piosenkę "Mam ochotę na chwileczkę zapomnienia...", a rozgrywająca się akcja potraktowana jest z lekkim przymrużeniem oka. Emisje spotu rozpoczęły się w pierwszym tygodniu maja i potrwają do 6 czerwca, kiedy to na wizję wejdzie film dla nowego Owocowego Mussu. Będzie to 15" kontynuacja głównego filmu.
Działania reklamowe dla Mussu Owocowego prowadzone będą przez całe lato. Kampania obejmie swym zasięgiem główne stacje TV, czyli TVP1 i TVP2, TVN, Polsat oraz TVN7, TV4 i stacje tematyczne (National Geographic, Discovery, Europa).
Dr. Oetker przewiduje także działania reklamowe na innych nośnikach reklamy.
Dołącz do dyskusji: Spin Communications dla Dr. Oetkera