Spin dla Colgate
Spin Communications dla Colgate Total 12
W związku z wprowadzeniem na rynek linii past Colgate Total 12 agencja PR Spin Communications przygotowała niekonwencjonalną kampanię PR skierowaną do mediów. Jej celem jest prezentacja past Colgate Total 12 oraz edukacja na temat 12 problemów związanych z higieną jamy ustnej.
Agencja Spin Communications postawiła na niestandardowy, multimedialny kanał komunikacji z dziennikarzami. W ramach kampanii uruchomiona została strona internetowa http://www.colgatetotal.pl/ . Na stronie można znaleźć informacje o 12 problemach związanych z higieną jamy ustnej, porady stomatologa, raport z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Colgate-Palmolive Poland oraz podstawowe zasady pielęgnacji zębów i dziąseł. Dodatkowo, na stronie internetowej umieszczony został specjalnie przygotowany film zatytułowany "12 problemów - decydujące starcie". Zaproszenie do obejrzenia filmu i odwiedzenia strony internetowej dziennikarze otrzymali w postaci specjalnego e-maila - teasera.
Pasty Colgate Total 12, dzięki opatentowanej formule, chronią przed 12 problemami z zębami i dziąsłami. Zawierają opatentowany system przedłużonego, antybakteryjnego działania, który pozostaje aktywny na powierzchni zębów i dziąseł aż do 12 godzin po szczotkowaniu. Dodatkowo, zawierają fluorek sodu, który chroni twarde tkanki zębów przed szkodliwym działaniem kwasów. W skład past wchodzą również substancje czyszczące powierzchnie zębów.
Pasty Colgate Total 12 dostępne są w 4 wariantach: Clean Mint, Whitening, Mint Stripe
i Advanced Fresh.
Pojemność i rekomendowana cena: 125 ml - 7,49 zł (supermarkety)
Producent: Colgate-Palmolive Poland
Dołącz do dyskusji: Spin dla Colgate