Sponsorzy Ekstraklasy na strojach piłkarzy w telewizji zarobili 23 mln zł
Dzięki eksponowaniu strojów piłkarzy podczas transmisji meczów Ekstraklasy w ubiegłym sezonie sponsorzy zyskali 23 mln zł - wynika z badania Pentagon Research. Największy ekwiwalent reklamowy osiągnęła telewizja "n".
Od lipca ubiegłego roku do czerwca bieżącego roku dynamiczne
ekspozycje strojów piłkarzy podczas transmisji meczów Ekstraklasy
zapewniły reklamującym się w ten sposób firmom promocję o wartości
prawie 23 mln zł - pokazuje badanie przeprowadzone przez Pentagon
Research.
Zdecydowanie najwięcej zyskały dzięki temu telewizja "n",
reklamująca się na strojach Legii Warszawa, oraz Warka, sponsor
Lecha Poznań,a od lutego bieżącego roku również całych rozgrywek. O
połowę mniej na promocji zaoszczędziły natomiast Puma i Adidas,
firmy produkujące stroje dla wielu drużyn, oraz Tele-Fonika,
sponsor Wisły Kraków.
Dołącz do dyskusji: Sponsorzy Ekstraklasy na strojach piłkarzy w telewizji zarobili 23 mln zł