SportLevel - SMG/KRC i Ciszewski wspólnie w marketingu sportowym
Firmy SMG/KRC, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR wprowadzają wspólnie usługę SportLevel. Obejmuje ona planowanie i mierzenie działań w zakresie marketingu sportowego.
W ramach SportLevel firmy SMG/KRC, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR oferują marketerom miarodajne dane dotyczące potencjału danej dyscypliny w odniesieniu do grupy docelowej i wizerunku marki. W dalszej kolejności usługa umożliwia dobór odpowiednich narzędzi do realizacji strategii marketingu sportowego i ciągłe monitorowanie efektów działań.
- Dzisiaj główną korzyścią z inwestycji w polski sport jest tzw. „ekspozycja logo”, a dzięki temu proste budowanie znajomości marki w grupach docelowych. Dla dojrzałego marketingu jest to jednak oferta zbyt ograniczona i główna z przyczyn omijania sportu przez duże firmy i budżety. Dlatego SportLevel z jednej strony podnosi poprzeczkę wymagań i oczekiwań świata sportu i biznesu wobec siebie, ale z drugiej strony pomaga ten wysoki poziom osiągnąć - przekonuje Grzegorz Kowalski, sport unit director SMG/KRC. - Decyzje sponsoringowe firm często są nietrafione bądź podejmowanie ad hoc. Z kolei instytucje sportowe nie wykorzystują swojego potencjału, aby zachęcić inwestorów. Wierzymy, że dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie to zmienić - deklaruje Jerzy Ciszewski, prezes Grupy Ciszewski.
Oferta SportLevel jest skierowana do firm, które chcą budować swój wizerunek w oparciu o sport, jak również do sportowców, klubów oraz instytucji sportowych zainteresowanych znalezieniem sponsorów.
Dołącz do dyskusji: SportLevel - SMG/KRC i Ciszewski wspólnie w marketingu sportowym