„Sprawdzian w żłobku” w kampanii Bepanthen Baby (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamowa produktów Bepanthen Baby (z portfolio koncernu Bayer) do pielęgnacji małych dzieci. Akcję, pod hasłem „Sprawdzian w żłobku”, przygotowały firmy marketingowe Lemon Sky J. Walter Thompson, Ed Commercials i MediaCom Warszawa.
Na potrzeby akcji w jednym ze żłobków rodzice otrzymali maść Bepanthen Baby, by codziennie przez określony czas stosować ją przy każdej zmianie pieluszki u swoich dzieci. Potem zostali, zapytani o opinie i swoje doświadczenia, uznali, że maść pomaga chronić skórę dziecka, zapobiega podrażnieniom, nie wysusza i nie uczula. Podobne opinie o produkcie wyraziły opiekunki w żłobku.
Pokazujący to klip został udostępniony na YouTubie. Kampania obejmuje też stronę bepanthen.pl/pl/baby, reklamy display oraz współpracę z blogerkami.
Akcja potrwa do 31 sierpnia.
Za koncepcję, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thompson. Klip powstał we współpracy z domem produkcyjnym Ed Commercials, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdzian w żłobku” w kampanii Bepanthen Baby (wideo)