Sprzedaż Olivii najlepsza od dwóch lat
Sprzedaż sierpniowego numeru Olivii przekroczyła 400 tys. egzemplarzy (dane wydawcy).
Jest to najlepszy wynik od dwóch lat. Równie optymistycznie brzmią prognozy dotyczące numeru wrześniowego - czytamy w komunikacie ASP.
Zdaniem wydawcy pisma powyższe wyniki są efektem konsekwentnie przeprowadzanych zmian w miesięczniku. Olivia pod kierownictwem Anny Magdziarz stała się zdecydowanie bardziej nowoczesna, a odnowiona formuła miesięcznika została dostosowana do oczekiwań i potrzeb czytelniczek.
Sprzedaż Olivii wspiera duża kampania promocyjna obejmująca TV, radio, outdoor oraz tytuły własne Axel Springer Polska). Kreacja: NOS BBDO, zakup mediów: MediaCom. Wydawnictwo zapowiada kontynuację kampanii w kolejnych miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż Olivii najlepsza od dwóch lat