SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w sierpniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół

Nowym liderem średniego rozpowszechniania płatnego wśród tygodników opinii w sierpniu br. została „Polityka”, która wyprzedziła „Gościa Niedzielnego”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Newsweek Polska”, a najwięcej straciło „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Nowym liderem sprzedaży w segmencie tygodników opinii została „Polityka” (Polityka), która awansowała z miejsca drugiego. Jej średnie rozpowszechnianie płatne razem w sierpniu 2020 roku wyniosło 95 226 egz. Było to o 2,04 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadł „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 90 404 egz., po spadku o 14,72 proc. - drugim największym w zestawieniu. Katolicki tygodnik w znacznym stopniu dystrybuowany jest podczas mszy świętych, które w poprzedzających miesiącach z powodu pandemii COVID-19 mogły się odbywać przy ograniczonej liczbie wiernych.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik w sierpniu br. zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 8,95 proc. do 80 327 egz.

Dalej uplasowały się: „Sieci” (40 702 egz.; do góry o 3,88 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (28 434 egz.; spadek o 29,61 proc. - największy w zestawieniu), „Tygodnik Powszechny” (26 686 egz.; - 2,78 proc. -), „Gazeta Polska” (24 129 egz.; + 7,87 proc.) oraz „Przegląd” (14 497 egz.; - 8,14 proc.).

Wynik tytułu z przedrukami „Tygodnik Angora” wyniósł 218 225 egz. (w dół o 9,29 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w sierpniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andyd
brawo Newsweek prawie 9 proc wzrostu sprzedaży
odpowiedź
User
Zac
brawo Newsweek prawie 9 proc wzrostu sprzedaży

niby za co brawo? W każdym empiku i innych kioskach eksponowany najbardziej tygodnik, pompowany przez onet i mający zaplecze axela springera i tylko trzecie miejsce? Poza tym to tygodnik z kategorii plotkarskiej, lekkiej rozrywki. Dużo zdjęć, Gesler itd a masy gustują w takiej tandecie, więc wynik słaby.
odpowiedź
User
Rt
Tygodnik Powszechny jest chyba najnormalniejszym tygodnikiem. Trudny do czytania, bo wymaga myślenia. W przeciwieństwie do całej reszty, która narzuca Czytelnikowi co ma myśleć.
odpowiedź