SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Puls Biznesu” ze wzrostem sprzedaży w listopadzie - „Gazeta Wyborcza” straciła 26 tys. egz.

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie 2017 roku wyniosła 253 089 egz., czyli o 5,83 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę ze sprzedażą ogółem wynoszącą 122 551 egz. zajął „Super Express” (ZPR Media). Jego wynik zmniejszył się o 7,27 proc.

Trzecia była „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 20,40 proc. do 103 316 egz.

Tuż za podium znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się w ciągu roku o 8,14 proc. Dziennik ten w październiku ub.r. sprzedawał się w liczbie 47 853 egz.

Z kolei konkurencyjny „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) znalazł się w zestawieniu na kolejnym miejscu ze średnim wynikiem na poziomie 39 484 egz., po spadku o 7,27 proc.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 4,29 proc. do 10 378 egz., pochwalić się mógł „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). W zestawieniu dziennik ten był ósmy.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pochwalić się mógł „Fakt”, który zyskał tutaj 2,32 proc.

Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 9,56 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Puls Biznesu” ze wzrostem sprzedaży w listopadzie - „Gazeta Wyborcza” straciła 26 tys. egz.

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
Super wiadomosc.... i to tak na poczatek dnia.

.
odpowiedź
User
Kjj
Brawo giewu. Obraliscie jedyny sluszny kurs
odpowiedź
User
Magnus
Dzięki mediom społecznościowym Michnik nawet nie zauważył, że jego świat się skończył...
odpowiedź