Stadler Form nową kampanię promuje oczyszczacz powietrza (wideo)
Pod hasłem "Jestem Roger. Sprawię, że odetchniesz z zachwytu" rozpoczęła się kampania wizerunkowa Stadler Form (DLF). Jej celem jest również promocja nowego modelu flagowego produktu marki - oczyszczacza powietrza Roger. Za działania ATL i digital odpowiada agencja Opus B.
- Bohaterem kampanii jest sam Roger. Opowiada nie tylko o tym jak ważne jest oddychanie czystym powietrzem, ale także prezentuje swoje najważniejsze benefity, takie jak technologiczne zaawansowanie i zachwycający design- mówi Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.
W ramach kampanii powstały spoty 30’ i 15’, BBS, a także materiały digital.
Kampania powstała na zlecenia firmy DLF, autoryzowanego importera Stadler Form w Polsce. Przygotowała ją agencja Opus B, która wygrała przetarg na jej przygotowanie na początku września.
Dołącz do dyskusji: Stadler Form nową kampanię promuje oczyszczacz powietrza (wideo)
https://ranking-oczyszczaczy.pl/recenzje/stadler-form-roger/