STGR Creative Agency autorem akcji internetowej Suzuki i Shell
"Kierowcy ostrzegają: nawet mała dawka Swifta uzależnia, Shell Helix zresztą też".
Pod takim hasłem podczas ubiegłego tygodnia subskrybenci newsletterów m.in. WirtualneMedia.pl mogli krok po kroku zaprzyjaźnić się z Suzuki Swiftem (nowym modelem wprowadzonym w kwietniu b.r.).
Wraz z wiadomościami dnia odkrywali poprzez bannery internetowe różne wcielenia auta.
Hasła takie jak: dorwij małego, pokochaj małego, mały książę czy mały champion rysowały przez 5 dni tygodnia sylwetkę Swifta jako auta modnego, niezależnego, dynamicznego i sportowego. Dzisiejszy e-mailing, skierowany do tej samej grupy, był podsumowaniem codziennych odsłon Swifta, który tak jak bannery odwoływał do szczegółowej strony produktowej www.suzukiswift.pl oraz do rekomendowanych przez Suzuki produktów Shell Helix www.shell.pl/helix.
Strony www dostępne będą również po zakończeniu akcji. Autorem kreacji jest agencja STGR.
Dołącz do dyskusji: STGR Creative Agency autorem akcji internetowej Suzuki i Shell