Storytel i agencja Dziadek do Orzechów w finale Effie Europe Awards
Ogłoszono finalistów tegorocznego konkursu Effie Europe Awards. Na listę finalistów trafiły dwa projekty z Polski: "Random" dla Storytel oraz kampania agencji Dziadek do Orzechów przygotowana dla Centrum Praw Kobiet.
Wśród finalistów są 43 projekty, które trafiły na shortlistę w konkursie generalnym i 37 w konkursie Best of Europe. Finaliści pochodzą z wielu agencji z Belgii, Bułgarii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Irlandii, Włoch, Libanu, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Turcji, Ukrainy i Wielkiej Brytanii.
Do Best of Europe zakwalifikowano dwa projekty z Polski. "Random" marki Storytel trafił na shortlistę w kategorii Best of Europe: Media, Entertainment & Leisure, zaś kampania "Stop kobietobójstwu!" przygotowana przez agencję Dziadek do Orzechów dla Centrum Praw Kobiet znalazła się wśród finalistów w kategorii Best of Europe: Positive Change.
Tegorocznemu jury współprzewodniczą Carmen Fernández de Alarcón, CEO Havas Spain oraz Magdalena Kosińska, dyrektorka marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w Philips Domestic Appliances.
- Od lat obserwuję, jak [tematy zrównoważonego rozwoju] zyskują na znaczeniu dla konsumentów (zwłaszcza młodych) i bardzo się cieszę, że coraz więcej firm traktuje je jako integralną część swoich strategii marketingowych. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to oczywisty wybór dla wszystkich, ponieważ jest to długoterminowe zobowiązanie, które nie przekłada się od razu na wyniki sprzedaży, ale uważam to za „must-have” dla tych, którzy poważnie myślą o budowaniu marek, które mają mieć znaczenie - powiedziała Magdalena Kosińska.
Prace oceniało ponad 100-osobowe jury. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali 30 listopada br.
Dołącz do dyskusji: Storytel i agencja Dziadek do Orzechów w finale Effie Europe Awards