Stowarzyszenie Agencji Reklamowych z nowym prezesem i zarządem
Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis, został nowym prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Instytucja zmieniła nie tylko swój skład, lecz także nazwę i strategię działania.
Władze stowarzyszenia na kolejną kadencję wybrało wolne zgromadzenie jego członków. W skład zarządu instytucji weszli: Anna Lubowska (Mediaedge:cia), Agnieszka Kosik (Guidline), Beata Mońka (Young & Rubicam Brands), Cezary Antoń (Brain), Kot Przybora (PZL) i Marek Żołędziowski (DFF/Mothership). Natomiast w radzie nadzorczej znaleźli się: Zofia Sanejko (Universal McCann), Jakub Benke (Starcom), Piotr Domaniewski (Draftfcb + Ad Fabrika), Paweł Kastory (DDB). Z kolei w sądzie koleżeńskim zasiądą: Kuba Kamiński (Brain), Katarzyna Łakińska (V&P Agencja Reklamowa), Marek Janicki (McCann Erickson), Marek Piotrowski, (FFCreations) i Małgorzata Węgierek (Mediaedge:cia). Ponieważ ze stanowiska prezesa SAR ustąpił Paweł Kastory (prezes Grupy Corporate Profiles DDB), na jego miejsce powołano Marka Gargałę, dyrektora zarządzającego Publicis.
Instytucja zmieniła też swoją nazwę ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych na Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto na nowo zdefiniowano jej cele: dbanie o rozwój rynku komunikacji marketingowej, pełnienie roli opiniotwórczej, integrowanie i reprezentowanie jak największej części środowiska reklamowego.
- Zmieniona nieco nazwa wskazuje na rozszerzenie naszego zainteresowanie na wszystkie podmioty wytwarzające tzw. content w komunikacji marketingowej, natomiast pozostawienie członu SAR w nazwie właśnie na tą kontynuację ma wskazywać - powiedział dla portalu Wirtualnemedia.pl Marek Gargała. - Na określenie najbliższych konkretnych celów stowarzyszenia trzeba poczekać do spotkania całego nowego zarządu - dodał.
Do stowarzyszenia przyjęto też nowych członków wspierających: agencję reklamową Focus Advertising i Hypermedia. Natomiast członkami zwyczajnymi zostali: Sławomir Stępniewski i Grzegorz Kurowski (Hypermedia), Daniel Gadomski i Joanna Żuk (Focus Advertising), Monika Bierwagen (Grey Worldwide), Jędrzej Oleszkiewicz i Robert Winiarski (Lowe GGK), Marcin Barcz (Leo Burnett), Jarosław Śmigiel (G7), Tomasz Dembiński (San Markos Republika Dobrej Marki), Joanna Hurda (Saatchi&Saatchi) i Paweł Niezgoda (Testardo Red Cell).
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych z nowym prezesem i zarządem