Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęcają do "podarowania Wigilii" seniorom
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji „Podaruj Wigilię” odpowiadają agencja Ancymony (Schulz), Lemon Film oraz Starcom.
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku przeprowadza akcję fundraisingową „Podaruj Wigilię”, której celem jest zebranie środków na kolacje wigilijne dla osamotnionych seniorów. Ze względów bezpieczeństwa, podobnie jak rok temu, Stowarzyszenie zrezygnowało z organizacji dużych spotkań. Podopiecznych Stowarzyszenia odwiedzą w świątecznym czasie wolontariusze.
Anonimowość seniorów w czasie świąt
Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” dotyka problemu samotności seniorów i bycia anonimowym.
Zasięg akcji obejmuje telewizję, digital, social media, radio, prasę oraz outdoor.
- Obserwujemy seniorów w naszym otoczeniu, ale często nie dostrzegamy ich problemów, nie znamy ich historii i nie mamy dla nich czasu. To raczej kontakty niż relacje. Mówimy sobie „dzień dobry”, w świątecznym czasie dorzucamy „wesołych” i tyle. Stowarzyszenie mali bracia Ubogich działa więc po to, by przeciwdziałać samotności i wykluczeniu osób starszych, a „Podaruj Wigilię” to nasza największa kampania w roku - opowiada Joanna Mielczarek, Dyrektorka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Za strategię, ideę i kreacje odpowiada ponownie agencja Ancymony, która angażuje się w ten projekt pro publico bono. Spoty w reżyserii Marka Dawida wyprodukował Lemon Film, a LocoMotive zajął się postprodukcją. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęcają do "podarowania Wigilii" seniorom