Agencja Streetcom z nową identyfikacją wizualną
Agencja experience marketingu Streetcom wprowadza nową identyfikację wizualną.
Firma zdecydowała się na zmianę logotypu i kolorystyki oraz nową stronę internetową.
Rebranding identyfikacji wizualnej Streetcom obejmuje wszystkie kanały, w tym stronę internetową, aplikację mobilną, profile w mediach społecznościowych, a także logo i materiały wewnętrzne.
- Połączenie minimalistycznej czcionki ze znakiem, odzwierciedla wartości i obszary działania Streetcom, czyli energię, nastawienie na komunikacje, nowe technologie i social media - informuje agencja w komunikacie.
Na górze: nowe logo Streetcom, na dole poprzednia wersja
- 2019 to był dla nas przełomowy, dobry rok. Wzmocniliśmy zespół, zdobyliśmy nowych klientów, zmieniliśmy siedzibę i rozszerzamy ofertę. Jako lider experience marketingu poszukujemy, tworzymy i reagujemy na trendy. Staramy się by nasza komunikacja była tak elastyczna jak obszary, w którym działamy. Od kilku miesięcy pracowaliśmy nad koncepcją zmian, zarówno w obszarze usług jaki i identyfikacji wizualnej. Efekty to wynik współpracy wszystkich naszych pionów - mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu / CEO Streetcom.
Dołącz do dyskusji: Agencja Streetcom z nową identyfikacją wizualną