Ströer promuje Infoscreeny
Firma Ströer Out-of-Home Media rozpoczęła kampanię promocyjną, której celem jest poinformowanie o wprowadzeniu Infoscreenów, czyli nowych nośników na stacjach Warszawskiego Metra.
Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na których pasażerowie Metra mogą oglądać program, którego jedną trzecią stanowią reklamy. Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat (nieruchoma reklama graficzna) animacja (reklama graficzna z animacją 2D) oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund. Oprócz reklam na nośnikach prezentowane będą wiadomości, prognoza pogody, informacje o wydarzeniach w mieście oraz plotki.
Pierwsze Infoscreeny zamontowano na stacji Ratusz-Arsenał. W pierwszym etapie inwestycji, który zakończy się w czerwcu, Ströer Out-of-Home umieści 23 infoscreeny na sześciu głównych stacjach metra. Do końca maja będą odbywały się emisje testowe.
Kampania promująca nośniki odbywa się pod hasłem "Infoscreen - Inspiracja on line" i realizowana jest w branżowych portalach internetowych (m.in. Wirtualnemedia.pl, Media&Marketing Polska, Infor.pl), prasie marketingowej (Media&Marketing Polska, Brief, Press) oraz na 300 billboardach w Warszawie.
Za zaplanowanie i zakup internetu odpowiedzialny był Starcom Next, natomiast prasę branżową i outdoor zaplanował dział marketingu firmy Ströer Out-of-Home Media. Promocja Infoscreenów potrwa do 15 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Ströer promuje Infoscreeny