SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer wprowadza pakiety reklamowe launch, top of mind i promocja

Ströer zaprezentował swoją ofertę reklamową na 2010 rok złożoną z trzech głównych pakietów. Firma proponuje też obniżki reklamodawcom wcześniej rezerwującym nośniki.

Swoją nową ofertę reklamową na przyszły rok Grupa Ströer opracowała na podstawie analizy tegorocznych kampanii outdoorowych oraz rozmów z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami. Firma wprowadziła trzy podstawowe pakiety sprzedażowe: launch (do kampanii wprowadzających lub repozycjonujących marki i produkty), top of mind (do akcji reklamowych służących utrzymaniu poziomu świadomości i sprzedaży marek) oraz promocja (do kampanii wspierających promocje i konkursy, a także zachęcających odbiorców do interakcji z markami). - To klienci wiedzą najlepiej, jakie efekty chcą osiągnąć swoimi kampaniami - uzasadnia taki podział Adam Tkaczyk, wiceprezes zarządu firmy. Każdy z tych pakietów zawiera różne typy nośników (super18, super12, superscroll, infoscreen, metrobord i citylight poster), a także technologie mobilne bluetooth i SMS.

Oferta Grupy Ströer zawiera również trzy propozycje specjalne. Pierwsza pozwala wcześniej zarezerwować najatrakcyjniejsze nośniki, druga umożliwia planowanie i realizację kampanii w trybie last minute, a trzecia to pakiet 50/50 łączący te dwie opcje.

Dołącz do dyskusji: Ströer wprowadza pakiety reklamowe launch, top of mind i promocja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl