Ströer zakończył identyfikację tablic
Ströer zakończył akcję numerowania i obrendowania swoich tablic reklamowych
Ströer zakończył akcję numerowania i obrendowania swoich tablic reklamowych. Objęto nią ponad 20 tys. nośników. Osiągnięto tym samym kolejny etap w procesie systematycznego podwyższania poziomu obsługi klienta i jakości świadczonych usług.
Proces łączenia spółek w jeden silny organizm Ströer ma już za sobą. Dziś dysponuje bazą ponad 20 tys. nośników skonfigurowanych z narzędziem planowania kampanii outdoorowych- Plan.IT. Przy takim potencjale ich ponumerowanie i obrandowanie stało się jednym z pilniejszych zadań. W ostatnich dniach zakończono akcję numerowania wszystkich tablic. Dziś każda ma swoje imię - logo Ströera i siedmiocyfrowy numer identyfikacyjny. Teraz dopiero widać jakim ogromnym potencjałem dysponuje Ströer. Ponumerowanie nośników zapewnia ich sprawny dobór do konkretnych kampanii reklamowych. Klient bez trudu może zidentyfikować te, które zostały oddane do jego dyspozycji.
Wdrożenie systemu identyfikacji tablic ma bardzo istotne znaczenie dla podnoszenia komfortu wzajemnych relacji pomiędzy Grupą Ströer a jej klientami. To jeden z elementów konsekwentnie realizowanej przez Ströera polityki projakościowej.
Dołącz do dyskusji: Ströer zakończył identyfikację tablic