SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces Eskadra BTL

Eskadrę BTL w finale światowego konkursu reklamowego GLOBES

Eskadra BTL, jako jedyna firma z Polski została finalistą konkursu reklamowego Globe Awards organizowanego przez Marketing Agencies Association Worldwide.

Wyróżnione zostało Żywieckie Muzeum Humoru - projekt realizowany dla Grupy Żywiec. Nominacja została przyznana w kategorii Best Event Marketing Campaign. Wręczenie nagród odbędzie się 27 października br. w Palm Beach na Florydzie. W konkursie Globe Awards prace oceniane są w 16 kategoriach. W tym roku nadesłano zgłoszenia z 30 krajów.

Żywieckie Muzeum Humoru jest ogromną, interaktywną ekspozycją dokumentującą historię i współczesność poczucia humoru Polaków. Jest wydarzeniem medialnym bijącym rekordy popularności, atrakcją dla mieszkańców i turystów. W Muzeum znajdują się znajdują się ekspozycje związane z kultowymi polskimi komediami m.in.: miś z "Misia", Szuflandia z "Kingsajzu", hibernatory i rower z "Seksmisji" oraz mnóstwo innych, jak na przykład sklep z największą na świecie kolekcją polskich jaboli oraz wieloma okazami niewiarygodnej tandety, galeria komiksu starej i nowej fali, , "Humor góralski" - ruchoma panorama wśród beczących owiec, Internet Gafe, Gabinet Lekarski (z wystrojem z lat 60-tych i audycją "Bendomc młodom lekarkom..."), Posterunek Milicji z galerią humoru więziennego... Nieodłącznymi elementami muzeum są kino letnie codziennie wyświetlające polskie komedie oraz Żywiecki Pub. Na scenie muzealnej odbywają się liczne występy kabaretów, zespołów muzycznych oraz inne imprezy związane z dobrą zabawą i humorem.

We współpracy z patronami medialnymi organizowanych jest wiele konkursów z atrakcyjnymi nagrodami - na przykład "I Ty Możesz Zostać Kustoszem - Zbieraj Razem z Nami".

Kampania trwa już drugi sezon. W ubiegłym roku wystawa odwiedziła Gdańsk, Kraków, Gliwice i Warszawę, w bieżącym roku ponownie Gdańsk, Kraków oraz Zakopane, obecnie znajduje się we Wrocławiu.

Patroni medialni akcji: Gazeta Wyborcza, Polityka, RMF FM, Onet.pl, POLSAT.

Partnerzy: HP Invent, Egmont, Polska Agencja Prasowa.

Dołącz do dyskusji: Sukces Eskadra BTL

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl