Sukces Narodowego Dnia Glamour 2006
Magazyn "Glamour" (G+J) obchodził wraz z wydaniem kwietniowym swoje trzecie urodziny.
Z tej okazji odbyła się wielka akcja związana z zakupami: Narodowy Dzień Glamour, podczas której miesięcznik zaoferował swoim czytelniczkom kupony ze zniżkami do 50% na zakupy w sklepach i centrach handlowych w całej Polsce.
- Czytelniczki "Glamour" po raz kolejny udowodniły, że kochają robienie zakupów. Zainteresowanie akcją przeszło oczekiwania organizatorów: w 1243 sklepach partnerów akcji na terenie całego kraju zostło zrealizowanych ponad 40.000 kuponów z magazynu. W większości sklepów obroty tego dnia porównywalne były z okresem przedświątecznym - powiedziała Katarzyna Ryciak Marketing Brand Manager "Glamour".
Sprzedaż kwietniowego, urodzinowego numeru "Glamour" osiągnęła ponad 290 000 egz. (dane G+J).
Obecnie w sprzedaży znajduje się czerwcowy numer "Glamour". Do części nakładu numeru czerwcowego dodana została torba na lato.
Dołącz do dyskusji: Sukces Narodowego Dnia Glamour 2006