SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces Narodowego Dnia Glamour 2006

Magazyn "Glamour" (G+J) obchodził wraz z wydaniem kwietniowym swoje trzecie urodziny.

Z tej okazji odbyła się wielka akcja związana z zakupami:­ Narodowy Dzień Glamour, podczas której miesięcznik zaoferował swoim czytelniczkom kupony ze zniżkami do 50% na zakupy w sklepach i centrach handlowych w całej Polsce.

- Czytelniczki "Glamour" po raz kolejny udowodniły, że kochają robienie zakupów. Zainteresowanie akcją przeszło oczekiwania organizatorów: w 1243 sklepach partnerów akcji na terenie całego kraju zostło zrealizowanych ponad 40.000 kuponów z magazynu. W większości sklepów obroty tego dnia porównywalne były z okresem przedświątecznym - powiedziała Katarzyna Ryciak Marketing Brand Manager "Glamour".

Sprzedaż kwietniowego, urodzinowego numeru "Glamour" osiągnęła ponad 290 000 egz. (dane G+J).
 
Obecnie w sprzedaży znajduje się czerwcowy numer "Glamour". Do części nakładu numeru czerwcowego dodana została torba na lato.

Dołącz do dyskusji: Sukces Narodowego Dnia Glamour 2006

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl