Sukces Polskiego Badania Internetu
Największe jak dotychczas badanie użytkowników sieci Internet w Polsce, znane także pod nazwą Polskie Badanie Internetu, obejmuje już ponad 25 tysięcy osób
Największe jak dotychczas badanie użytkowników sieci Internet w Polsce, znane także pod nazwą Polskie Badanie Internetu, obejmuje już ponad 25 tysięcy osób. Wypełnili oni ankiety rekrutacyjne i zainstalowali specjalnie przygotowaną aplikację netPanel, dzięki której możliwe jest pozyskiwanie danych na temat zachowań polskich użytkowników Sieci. Tak pozytywna reakcja użytkowników sieci pozwala z optymizmem oceniać szanse na zaprezentowanie wiarygodnych danych o ruchu na wszystkich polskich witrynach internetowych. (więcej poniżej)
|
Polskie Badanie Internetu realizowane jest przez firmę Global eMarketing SA na zlecenie PBI. Badanie rozpoczęło się 18 czerwca br. Jego celem jest dostarczenie wyczerpujących danych o ruchu na polskich witrynach internetowych, określenie wielkości ich widowni, profilu społeczno demograficznego oraz intensywności korzystania z nich przez internautów (m.in. określenie czasu, liczby wykonywanych odsłon, wizyt). Dzięki dużej skali rekrutacji oraz wykorzystaniu unikalnych technik badawczych możliwe będzie zaprezentowanie wiarygodnych wyników oglądalności zarówno dużych jak i mniejszych witryn internetowych.
Opublikowanie pierwszych wyników badania planowane jest na jesieni br.
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. - jest spółką powołaną przez największych wydawców internetowych w Polsce (portale Onet.pl S.A., Wirtualna Polska S.A., Interia.pl S.A. oraz spółki Agora S.A. i Presspublica Sp. z o.o.) do stworzenia standardu badań Internetu w Polsce. Misją PBI jest przyczynienie się do rozwoju polskiego Internetu, jako zbadanego i tym samym wiarygodnego medium dla reklamodawców, agencji reklamowych, inwestorów i firm, których działalność będzie lub jest związana z Internetem.
Dołącz do dyskusji: Sukces Polskiego Badania Internetu