SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces tygodnik "Motor"

Udana reaktywacja tygodnika "Motor"

Według prognoz Wydawcy (Bauer) sprzedaż nowej wersji tygodnika Motor, który ukazał się na rynku 23 sierpnia, przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy.

- W związku z rewelacyjną prognozą sprzedaży nakład tygodnika MOTOR został zwiększony z 300 (nr.35) do 370 tysięcy egzemplarzy (nr. 36).
Numer 37 ukaże się w nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy. Warto podkreślić, że jest to w chwili obecnej najwyższy nakład, jaki kiedykolwiek osiągnął w Polsce tytuł z segmentu motoryzacyjnego - informuje wydawnictwo Bauer.

W związku z ddobrymi wynikami podniesiono cenę kolumny reklamowej do 20 tysięcy pln i wprowadzono ofertę sprzedaży gwarantowanej powierzchni reklamowej.

Wydawnictwo gwarantuje klientom reklamowym tygodnika  sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo począwszy od numeru 35. aż do końca roku.

W przypadku sprzedaży pomiędzy 100 a 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo klientom reklamowym udzielony zostanie dodatkowy rabat w wysokości 50%.

Natomiast w przypadku osiągnięcia wyników sprzedaży niższych niż 100 tysięcy egzemplarzy klienci reklamowi otrzymają całkowity zwrot kosztów.

MOTOR jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.

Nowa wersja tygodnika MOTOR ukazała się 23 sierpnia.

Redaktorem naczelnym tygodnika MOTOR jest Krzysztof Burmajster.

Dołącz do dyskusji: Sukces tygodnik "Motor"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl