Sukces tygodnik "Motor"
Udana reaktywacja tygodnika "Motor"
Według prognoz Wydawcy (Bauer) sprzedaż nowej wersji tygodnika Motor, który ukazał się na rynku 23 sierpnia, przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy.
- W związku z rewelacyjną prognozą sprzedaży nakład tygodnika MOTOR został zwiększony z 300 (nr.35) do 370 tysięcy egzemplarzy (nr. 36).
Numer 37 ukaże się w nakładzie 400 tysięcy egzemplarzy. Warto podkreślić, że jest to w chwili obecnej najwyższy nakład, jaki kiedykolwiek osiągnął w Polsce tytuł z segmentu motoryzacyjnego - informuje wydawnictwo Bauer.
W związku z ddobrymi wynikami podniesiono cenę kolumny reklamowej do 20 tysięcy pln i wprowadzono ofertę sprzedaży gwarantowanej powierzchni reklamowej.
Wydawnictwo gwarantuje klientom reklamowym tygodnika sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo począwszy od numeru 35. aż do końca roku.
W przypadku sprzedaży pomiędzy 100 a 150 tysięcy egzemplarzy tygodniowo klientom reklamowym udzielony zostanie dodatkowy rabat w wysokości 50%.
Natomiast w przypadku osiągnięcia wyników sprzedaży niższych niż 100 tysięcy egzemplarzy klienci reklamowi otrzymają całkowity zwrot kosztów.
MOTOR jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.
Nowa wersja tygodnika MOTOR ukazała się 23 sierpnia.
Redaktorem naczelnym tygodnika MOTOR jest Krzysztof Burmajster.
Dołącz do dyskusji: Sukces tygodnik "Motor"