Biuro podróży Sun & Fun Holidays reklamuje letnią ofertę hasłem „Odkryj radość podróżowania"
Z początkiem stycznia biuro podróży Sun & Fun Holidays startuje z kampanią reklamową, której celem jest promocja i wsparcie sprzedaży oferty Lato 2020. Akcję przygotował Media Republic.
Ogólnopolska kampania jest prowadzona w telewizji oraz w internecie. Kluczowym elementem działań są 15-sekundowy spot reklamowy oraz billboard sponsorski, które będą emitowane w styczniu w głównych stacjach telewizyjnych (pakiet TVN, Polsatu i TVP).
Równolegle z kampanią telewizyjną, biuro podróży będzie prowadziło szerokie działania w internecie m.in. na portalach WP, Onet, social mediach, a także w modelu programmatic.
- Poprzez kampanię chcemy wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji, w tym przede wszystkim wyjazdów rodzinnych do klubów z polskimi animacjami, z których jesteśmy znani na rynku - mówi Natalia Knap, dyrektor ds. marketingu Blue Style, właściciela Sun & Fun Holidays.
Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Republic.
Dołącz do dyskusji: Biuro podróży Sun & Fun Holidays reklamuje letnią ofertę hasłem „Odkryj radość podróżowania"