Suplementy diety onesano reklamowane w telewizji
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października. Jej hasło brzmi „Z pasji do nauki, z miłości do natury”.
Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Marka Onesano reklamuje rozszerzenie swojej oferty produktowej o PostVital, wegański suplement diety nowej generacji. Wegańskie kapsułki pojawią się na rynku także w różnych odsłonach w zależności od przeznaczenia – Beauty oraz Active. Promocja obejmie również takie produkty, jak EstroVita Immuno oraz Immuno Kids.
- Najnowsza kampania jest dla nas kolejnym milowym krokiem, wpisującym się w strategię rebrandingu marki. Komunikujemy również wprowadzenie zupełnie nowych produktów, akcentując, że onesano dąży do ciągłego rozwoju. – mówi Zofia Cichoń, pełnomocniczka zarządu w onesano.
Kampania potrwa ponad miesiąc, do 29 października. Dedykowane bannery sponsorskie będą emitowane na wybranych antenach TVN Discovery oraz Polsat Media. Pojawią się również w serwisach online - YouTube, TikTok oraz na platformach należących do Mety.
Za kreację i zakup mediów odpowiada dział marketingu onesano.
Dołącz do dyskusji: Suplementy diety onesano reklamowane w telewizji