Susan Kingston-Brown szefową globalnych klientów w UM International
Susan Kingston-Brown została powołana na stanowisko dyrektorki generalnej zespołu ds. obsługi klientów międzynarodowych w UM International, sieci agencji mediowych należących do IPG Mediabrands.
Susan Kingston-Brown dołączyła do UM w 2019 roku obejmując stanowisko dyrektorki ds. produktów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Wcześniej była dyrektorką ds. klientów globalnych w Starcomie (Publicis Groupe).
W nowej roli będzie odpowiedzialna za koordynację obsługi globalnych klientów agencji na różnych rynkach, co jest kluczową rolą kierowniczą w zarządzaniu klientami.
Zasadniczo oznacza to zapewnienie klientom międzynarodowym podobnego standardu usług, danych, analiz i strategii we wszystkich regionach, w których prowadzą działalność.
UM informuje, że jednym z jej głównych zadań będzie "zbliżenie międzynarodowych zespołów w celu zjednoczenia ich we wspólnej kulturze biznesowej, której podstawą jest zwinność".
Susan Kingston-Brown będzie podlegać prezesowi UM EMEA, Chrisowi Skinnerowi.
Dołącz do dyskusji: Susan Kingston-Brown szefową globalnych klientów w UM International