SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Swetry od McDonald's w specjalnej sesji w "Vogue Polska"

Sieć fast food McDonald’s Polska przygotowała dla magazynu "Vogue Polska" specjalną sesję zdjęciową z zimową kolekcją tzw. Drwalogiftów - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Swetry ze zdjęć można zdobyć za punkty w programie lojalnościowym "Moje M Nagrody" w aplikacji McDonald's.

(Fot. Marcin Kempski)(Fot. Marcin Kempski)

Sieć fast food McDonald's we współpracy z fotografem Marcinem Kempskim i stylistą Michałem Koszkiem przygotował specjalną sesję zdjęciową dla „Vogue Polska”.

Na zdjęciach pokazano ludzi noszących kolorowe swetry do dżinsów, dresów, spódnic w kratę. Dzianina pojawia się nie tylko w strojach, ale jest też częścią scenografii - dlatego można się przytulić do ogromnego swetra, można się w nim schować, zamieszkać.

Widzimy też na nich usypaną z włóczki górę, włóczka jest wykorzystana jako wahadło, z włóczki wykonane są również ozdoby na głowę w kształcie kultowych złotych łuków McDonald’s.

– Bardzo się cieszę, że mogłem rozwinąć koncepcję świetnego teamu kreatywnego DDB Warszawa, zgodnie z estetyką, w której poruszam się od jakiegoś czasu. Zainspirowany zimową kolekcją swetrów McDonald’s oraz pomysłem, w którym restauracja McDonald’s jest „ubrana w sweterek”, stworzyliśmy czterometrowy tkany sweter, do którego można było wejść, można było nim również jeździć, gdyż posiadał małe kółeczka. Stworzyliśmy też wielką, tkaną górę, utkany budynek czy ozdobę do włosów. Przyświecał nam cel, aby sesja była ciepła w odbiorze i miała w sobie odrobinę poczucia humoru. Nad realizacją monumentalnych scenografii czuwał Michał Zomer, znany również jako Daughter of Lama, z którym pracuję od lat – mówi fotograf Marcin Kempski.

Swetry w kolorach McDonald's

Kluczową rolę w stylizacjach odgrywają swetry w odważne, fantazyjne wzory, w których połączono charakterystyczne dla McDonald's odcienie złocistego żółtego z karmelem, czerwienią i różem.

McDonald’s wypuścił właśnie kilka dropów Drwalogiftów nawiązujących do słynnej kanapki - Burgera Drwala, która pojawia się w ofercie zimą. W kolekcji znalazły się swetry w kilku różnych wzorach, zawsze bazujących na geometrii, połączeniu kilku barw i sznycie retro, czapki, szaliki, koce, a także… kłębek włóczki, z którego można samemu stworzyć podobny model. Wzory na swetrach inspirowane są wariantami kultowej kanapki. Burger Drwala można zamówić w wersji klasycznej, podwójnej, z kurczakiem oraz, w najnowszej odsłonie, na ostro.


By zdobyć swetry z sesji zdjęciowej w "Vogue Polska", trzeba uczestniczyć w programie lojalnościowym MojeM Nagrody. Wystarczy ściągnąć aplikację McDonald’s i zbierać punkty za każde zamówienie. Potem punkty można wymieniać na nagrody - wśród nich są swetry z zimowej kolekcji Drwalogiftów. Wszystkie ubrania i dodatki powstają w Polsce. W ich składzie znalazła się wełna merynosa, wełna dziewicza i wełna z alpaki.


Za projekt odpowiadają agencja DDB Warszawa, Papaya Films i RIOdePost.

Dołącz do dyskusji: Swetry od McDonald's w specjalnej sesji w "Vogue Polska"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ola
Vogue schodzi na psy.
odpowiedź
User
Pan Kleks
Ustawka reklamowa, bezczelna krypciocha
odpowiedź