SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'

W październiku 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) a liderem w segmencie były "Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w październiku ur. wyniosła 467 191 egz. i była o 1 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy" (Agora), które sprzedało się w ilości 418 231 egz. (spadek o 6,6 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 581 egz. (spadek o 16 proc.).

październik

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 467 191 464 848
Poradnik Domowy 418 231 448 402
Świat Kobiety 405 581 483 894
Claudia 359 378 378 072
Olivia 277 199 268 800

Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Poradnik Domowy" (16 proc.).

2008

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 467 191 542 161
Poradnik Domowy 418 231 500 277
Świat Kobiety 405 581 458 029
Claudia 359 378 396 706
Olivia 277 199 324 379

Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl