Absolut rusza z największą od dekady globalną kampanią
Marka wódki Absolut (Pernod Ricard) przygotowuje się do uruchomienia swojej największej od ponad dekady globalnej kampanii reklamowej.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Absolut655.jpg)
Poprzez kampanię „Świat koktajli Absolut. Born to Mix” marka chce inspirować ludzi ze wszystkich środowisk do wspólnego spotkania i dzielenia się pomysłami przy wielu promowanych przez siebie koktajlach.
Według producenta reklama, której narratorem jest nagrodzony Oscarem aktor Rami Malek, ożywia swoje wartości poprzez „personifikację koktajli”.
- Wierzymy, że gdy spotykają się różni ludzie, mogą się zdarzyć niesamowite rzeczy. To pragnienie mieszania – tak postrzegamy rzeczy na poziomie ludzkim i społecznym, i jest to bezpośrednie rozszerzenie wszechstronności naszego produktu – mówi Charl Bassil, globalny wiceprezes ds. marketingu marki Absolut.
Globalna kampania rozpoczyna się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, potem zostanie wprowadzona na inne rynki, w tym do Wielkiej Brytanii, jeszcze w tym roku i na początku 2023 roku.
- Absolut zawsze był marką, która wierzy w łączenie ludzi, pomysłów i napojów jako orędownik świata, który jest bardziej otwarty, wolny i zabawny. Kampania World of Absolut Cocktails uosabia to dziedzictwo, otwierając nowe kreatywne terytorium dla marki, która stawia nasze najbardziej kultowe i popularne koktajle w centrum kampanii - mówi Pam Forbus, starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Pernod Ricard, która jest właścicielem marki Absolut.
Dołącz do dyskusji: Absolut rusza z największą od dekady globalną kampanią