Symetria zbada serwisy Banku Zachodniego WBK
Bank Zachodni WBK rozwija serwisy internetowe oraz funkcjonalnośćbankowości elektronicznej w oparciu o badania użyteczności. Badaniaprowadzić będzie poznańska agencja Symetria, która wykorzystujetesty z udziałem użytkowników, analizy ekspertów i eye tracking.
- Procesy sprzedażowe stosowane w bankach są często rozbudowane,podczas gdy użytkownicy internetu przyzwyczajeni są do prostych iszybkich rozwiązań, dlatego konieczna jest stała kontrolaużyteczności naszych procesów i komunikacji. Wnioski płynące zprawdziwych doświadczeń użytkowników są niezastąpioną informacją, zktórej korzystamy przy konstrukcji nowych usług i serwisów - mówiPaweł Kyć, manager komunikacji i sprzedaży internetowej BZ WBK.
- Cała sztuka polega na ustaleniu, które informacje sąkluczowe, a następnie przekazaniu ich w taki sposób, aby użytkowniknie odbierał ich jak lektury nudnej instrukcji obsługi. Winternecie szczególnie ważna jest równowaga między bogatązawartością informacji, a prostotą i przyjaznością komunikatów. Towłaśnie zapewnią badania, które przeprowadzamy dla BZWBK - wyjaśniaWojciech Chojnacki z Symetrii.
Dołącz do dyskusji: Symetria zbada serwisy Banku Zachodniego WBK