SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szosa” debiutuje w formie wydania cyfrowego

Dwumiesięcznik „Szosa” (Cyclemotion) zadebiutował w formie wydania cyfrowego, dostępnego na smartfony i tablety z systemami  iOS i Android. Interaktywna wersja pisma została przygotowana w systemie Digitivo, oferowanym przez Optizen Labs.

„Szosa” jest magazynem poświęconym w całości tematyce kolarstwa szosowego. Zadebiutowała w marcu, dotychczas ukazały się trzy numery (wszystkie dostępne są w formie cyfrowej, w tym pierwsze za darmo).

Wersja drukowana „Szosy” ukazuje się w cenie 15 zł. W AppStore poszczególne wydania pisma kosztują po 2,99 euro, można też kupić prenumeratę za 11,99 euro. Ceny w wersji dla systemu Android nie podano.

Optizen Labs od ponad pięciu lat dostarcza rozwiązań do tworzenia cyfrowych wersji publikacji prasowych, dostępnych na smartfony i tablety.

Dołącz do dyskusji: „Szosa” debiutuje w formie wydania cyfrowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl