„Szukasz raz i masz” w kampanii serwisu Kayak (wideo)
Ruszyła ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ofert turystycznych Kayak. Akcja, zaplanowana na miesiąc, przebiega pod hasłem „Szukasz raz i masz”.
Animowane reklamy porównywarki Kayak prezentują jej najważniejsze funkcjonalności. - Nasz serwis internetowy i aplikacje mobilne umożliwiają łatwe porównywanie setek ofert podróży jednocześnie, szybko prezentując wyszukane oferty w spójny i przejrzysty sposób - opisuje Ewa Orlewska, country manager Kayak w Polsce.
30- i 10-sekundowe spoty będą emitowane m.in. w TVN, TVN24, TVN Meteo, TVN Siedem, TVN Style, TVN Turbo, Puls, Puls 2, Ale Kino+, Comedy Central, 4fun.tv, MTV, Rebel.tv, TV.Disco, VH1, Viva Polska, Nickelodeon, Domo+, Planete+, Blink! i TTV.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: „Szukasz raz i masz” w kampanii serwisu Kayak (wideo)