Szymon Majewski jako rzecznik w nowej reklamie PKO BP (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Tym razem showman wciela się w rolę rzecznika prasowego tego banku.
W nowej reklamie PKO BP Szymon Majewski jako rzecznik prasowy tego banku w specyficzny, „militarny” sposób symbolicznie burzy barierę między bankowością tradycyjną i internetową. Taki przekaz ma podkreślać, że w ramach oferty Konto za Zero nie płaci się za prowadzenie rachunku, kartę debetową, krajowe przelewy internetowe oraz wypłaty z bankomatów PKO BO w całej Polsce. Warunkiem są wpływy miesięczne na konto w wysokości minimum 2 tys. zł.
Majewski jak Doda i Kondrat – 3,3 mln zł od PKO BP
Nowa reklama to trzecia odsłona kampanii PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Cała komunikacja opiera się na przekazie, że showman rozpoczyna pracę w tym banku, na różnych stanowiskach. Informował o tym spot teaserowy (zobacz go), natomiast w kolejnej reklamie Majewski jako marketingowiec-koszykarz promował brak opłat za korzystanie z konta w PKO BP (zobacz ten spot). Wszystkie te działania reklamują nową ofertę PKO BP (więcej o niej).
Obecny etap kampanii – zaplanowany na cały kwiecień – obejmuje telewizję (główne stacje i kanały tematyczne), prasę (wiodące dzienniki i najlepiej dopasowane do grupy celowej tygodniki), outdoor (tablice w formacie 6x3 i większe), internet (działania zasięgowe) oraz materiały BTL.
Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB (kreacja), dom mediowy Cut Cut (produkcja) oraz dom mediowy Universal McCann (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako rzecznik w nowej reklamie PKO BP (wideo)