Szymon Majewski nie daje szans konkurencji
Emitowana w TVN od początku września piąta już edycja programu'Szymon Majewski Show' jest najchętniej oglądaną audycją w paśmieswojej emisji. Obecnie pokazywane odcinki satyrycznego programumają także większą widownię niż wydania nadawane rok temu.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków piątej seriiprogramu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,3 mln widzów - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portaluWirtualnemedia.pl.
Udziały TVN w rynku telewizyjnym podczas emisji programu(poniedziałki 21.30 - 22.30) ukształtowały się na poziomie 26,31proc. w grupie wszystkich widzów i 26,43 proc. w grupie wiekowej16-49 lat.
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
03-09-2007 | 3 304 170 | 26,13% | 27,10% |
10-09-2007 | 3 173 183 | 24,57% | 23,83% |
17-09-2007 | 3 502 617 | 28,32% | 28,45% |
średnia | 3 326 318 | 26,31% | 26,43% |
Dla porównania rok temu pierwsze dwa wydania trzeciej serii"Szymon Majewski Show" (program emitowano wtedy dopiero od 11września) osiągnęły udziały na poziomie odpowiednio 23,76 proc. i24,37 proc., a ich oglądalność wyniosła 2,92 mln osób.
Tak dobre wyniki obecnej edycji programu sprawiły, że wpierwszych trzech tygodniach września TVN był w poniedziałkipomiędzy 21.30 i 22.30 najchętniej oglądaną stacją. Na drugimmiejscu znalazł się Polsat emitujący w tym czasie filmy w cyklu"Megahit" z udziałami wynoszącymi 25,09 proc. Dalej uplasowały się:TVP2 (14,8 proc.; "Panorama" i "Brzydula Betty") oraz TVP1 (11,96proc.; m.in. "Forum" i "Teleexpress Nocą").
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVN - SzymonMajewski Show | 3 326 318 | 26,31% |
Polsat | 3 176 988 | 25,09% |
TVP2 | 1 874 054 | 14,80% |
TVP1 | 1 514 145 | 11,96% |
Program Szymona Majewskiego oglądają głównie kobiety. Produkcjacieszy się największą popularnością także wśród widzów w wieku od30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkańców najmniejszychi największych miast, oraz osób z wykształceniem średnim iwyższym.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,30% | 79 |
Kobiety | 61,70% | 119 | |
Wiek | 4- 9 | 0,76% | 12 |
10-15 | 4,82% | 61 | |
16 - 19 | 4,09% | 65 | |
20 - 24 | 4,75% | 53 | |
25 - 29 | 7,53% | 90 | |
30 - 34 | 9,57% | 126 | |
35 - 39 | 7,42% | 113 | |
40 - 44 | 6,20% | 92 | |
45 - 49 | 9,48% | 117 | |
50 - 54 | 13,63% | 165 | |
55 - 59 | 12,49% | 179 | |
60+ | 19,26% | 106 | |
Wlk.miasta | Wieś | 23,48% | 61 |
< 50 tys. | 26,55% | 110 | |
50-100 tys. | 8,12% | 91 | |
100-200 tys. | 11,64% | 145 | |
> 200 tys. | 30,21% | 147 | |
Zawód | Top management | 10,72% | 133 |
Pracownicyszczebla średniego | 18,78% | 156 | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 16,66% | 87 | |
Emeryci | 32,98% | 126 | |
Inne | 20,87% | 60 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 40,00% | 88 |
Średnie | 37,44% | 126 | |
Wyższe | 16,98% | 158 | |
Inne | 5,58% | 40 |
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski nie daje szans konkurencji