SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

11. edycja programu „Szymon Majewski Show”, emitowanego w TVN, miała nieco niższą widownię niż nadawana rok temu 9. seria. Program przyniósł jednak więcej z reklam i dał stacji wysokie, drugie miejsce w rynku. Kolejna edycja wiosną 2011 r.

Jak wynika wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność jesiennej serii odcinków programu Szymona Majewskiego wyniosła 2,74 mln widzów przy udziale w wysokości 20,47 proc. w grupie 4+ i 22,19 proc. w komercyjnej 16-49. To trochę mniej niż jesienią 2009 roku, gdy program przyciągał przed ekrany 2,84 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,51 proc. i 23,34 proc. Z kolei 10. edycję “Szymon Majewski Show” wiosną br. śledziło mniej widzów niż tę obecną, bo 2,51 mln, zaś udział w 4+ wynosił 18,32 proc., a w 16-49 – aż 18,95 proc.

W grupie wszystkich widzów stacja TVN w czasie nadawania 11. edycji programu zajęła drugie miejsce w rynku TV za TVP 2. Kanał ten nadawał wtedy końcówkę „M jak miłość”, „Kulisy M jak miłość” oraz program „Tomasz Lis na żywo” i miał 23,05 proc. udziału. Gorzej do TVN wypadły Polsat (filmy fabularne; 18,95 proc.) oraz TVP 1 (głównie “Teatr Telewizji”; 7,47 proc.) Natomiast w grupie 16-49 telewizja TVN także była druga, ale wyprzedził ją Polsat, a nie Dwójka.

Dane telemetryczne pokazują, że “SMS” oglądały głównie kobiety, widzowie po 30. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Wpływy reklamowe z 11. edycji „Szymon Majewski Show” wyniosły 20,5 mln zł. Rok temu programu przyniósł z reklam natomiast blisko 17 mln zł, ale tamta seria liczyła o jeden odcinek mniej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejna, 12. już edycja programu Szymona Majewskiego, znajdzie się na antenie TVN wiosną 2011 roku. Producentem wykonawczym show jest firma Rochstar.
 


Widownia „Szymon Majewski Show” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-09-2010 2 452 874 19,10% 21,13%
13-09-2010 2 274 721 18,28% 20,26%
20-09-2010 2 276 380 18,16% 20,37%
27-09-2010 2 226 383 15,98% 17,81%
04-10-2010 2 628 518 20,13% 22,14%
11-10-2010 2 598 018 19,97% 22,03%
18-10-2010 3 083 830 22,31% 23,97%
25-10-2010 2 989 221 22,54% 24,52%
08-11-2010 2 927 841 21,48% 24,13%
15-11-2010 2 630 802 19,35% 20,08%
22-11-2010 3 180 003 22,30% 22,76%
29-11-2010 2 729 456 19,51% 20,82%
06-12-2010 3 661 120 27,23% 29,17%
13-12-2010 2 760 531 19,99% 21,61%
Średnia 2 743 942 20,47% 22,19%


Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 3 083 733 23,05% 16,59%
TVN – SMS 2 743 942 20,47% 22,19%
Polsat 2 535 482 18,95% 24,95%
TVP 1 999 187 7,47% 6,29%


Profil widowni show

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,65% 80
  Kobiety 61,35% 118
Wiek  4-9 0,95% 16
   10-15 2,91% 41
  16 - 19 3,78% 65
  20 - 24 4,97% 61
  25 - 29 8,60% 97
  30 - 34 11,25% 138
  35 - 39 8,29% 117
  40 - 44 7,26% 113
  45 - 49 7,91% 111
  50 - 54 9,93% 120
  55 - 59 12,73% 168
  60+ 21,43% 110
Wlk. miasta Wieś 28,25% 73
  < 50 tys. 25,53% 106
  50-100 tys. 9,04% 105
  100-200 tys. 9,47% 118
  > 200 tys. 27,71% 136
Zawód Top management 10,52% 136
  Pracownicy średniego szczebla 20,97% 145
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,95% 99
  Emeryci 29,29% 118
  Inni 19,26% 59
Wykształcenie Podstawowe 44,62% 97
  Średnie 34,77% 117
  Wyższe 16,75% 147
  Inne 3,86% 30


 

Dołącz do dyskusji: „Szymon Majewski Show” z mniejszą widownią. Przegrał tylko z TVP 2

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Prymitywny program, żałosnego prezentera.
0 0
odpowiedź
User
h
SMS był dobry na początku teraz Szymcio się boi kpić z polityków po Smoleńsu jest układnym szmaciurą
0 0
odpowiedź
User
Marcin
super program oglądałem na TVN HD
0 0
odpowiedź