Szymon Majewski startuje z programem „SuperSam” na YouTubie (wideo)
Szymon Majewski uruchomił na YouTubie swój autorski kanał „Szymon Majewski SuperSam”. Będzie na nim co tydzień zamieszczał odcinki satyrycznego cyklu.
Na uruchomionym w piątek youtube’owym kanale Szymona Majewskiego zamieszczono już pierwszy odcinek programu „Szymon Majewski SuperSam”. W 9-minutowym filmiku showman wciela się w różne zabawne role m.in. dziennikarzy telewizyjnych, lekarza i hipstera. Wyśmiewa w ten sposób świat mediów i show biznesu, nie porusza za to - przynajmniej na razie - wątków politycznych. We wszystkich ujęciach Majewski - zgodnie z tytułem programu - występuje w pojedynkę.
Przypomnijmy, że z końcem listopada Majewski ostatecznie odszedł z TVN, wysyłając do pracowników stacji pożegnalnego maila (przeczytaj o tym więcej).
Szymon Majewski informuje, że swój youtube’owy program realizuje z wąska grupą przyjaciół. - W „Szymon Majewski SuperSam” będę działał satyrycznie w stylu swobodnym, nie podlegającym szołbiznesowym ciśnieniom - deklaruje showman. - Jest to dla mnie, „ starego” odmładzające działanie - zamiast retinolu, potasu i magnezu będę tworzył humor i satyrę bez bolesnych konsultacji, tylko w sosie własnym. Jako 45-latek będę w pewnym sensie raczkował z kolegami biorąc na klatę konsekwencje - opisuje.
Na YouTubie Majewski dołączył do programu partnerskiego. Oznacza to, że przy jego filmikach będą emitowane reklamy, z których będzie otrzymywał część wpływów.
W Polsce z YouTube’em na zasadach programu partnerskiego, uruchomionego na początku ub.r., współpracuje ponad 200 twórców materiałów wideo. Są to zarówno popularni wideoblogerzy (m.in. Niekryty Krytyk i Lekko Stronniczy), jak też wytwórnie filmowe (m.in. Prosto, SP Records). Z głównych stacji telewizyjnych na taką współpracę z portalem zdecydowała się tylko Telewizja Polska, która zamieszcza na kilku kontach obszerne fragmenty swoich programów.
- YouTube daje twórcom nieskrępowane możliwości i bezpośrednią relację z widzami, a uczestnictwo w programie partnerskim pozwala na zarabianie na publikowanych treściach - podkreśla Maciej Sojka, który jako szef programu partnerskiego portalu w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej od pół roku odpowiada za współpracę serwisu z twórcami profesjonalnych treści wideo (przeczytaj o nim więcej)
Według danych z Megapanelu PBI/Gemius, w październiku br. YouTube’a odwiedziło 13,1 mln polskich użytkowników (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski startuje z programem „SuperSam” na YouTubie (wideo)