SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

“Szymon na żywo” po trzech odcinkach ma o 600 tys. widzów mniej niż rok temu oglądało “Szymon Majewski Show", a jego widownia spada z wydania na wydanie. Jak podkreśla Bogdan Czaja, z-ca dyr. programowego TVN "stacja cały czas pracuje nad formatem".

“Szymon na żywo” emitowany jest w poniedziałki o 21.30. Po trzech odcinkach widownia formatu wynosi 1,75 mln widzów, co daje TVN średnio 12,83 proc. udziału w grupie 4+ i 13,76 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek obejrzało jeszcze ponad 2 mln osób, trzeci miał już tylko 1,52 mln oglądających.

Nowy program Majewskiego ogląda znacznie mniej widzów niż emitowany rok temu w marcu poprzedni format satyryka, czyli “Szymon Majewski Show”, który był pokazywany w tym samym paśmie. Po trzech odcinkach gromadził on bowiem 2,32 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 17,16 proc. i 18,47 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie emisji “Szymona na żywo” TVN zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, która nadaje wówczas kulisy “M jak miłość” oraz program ”Tomasz Lis na żywo”. Daje to jej 25,28 proc. udziału w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 20,36 proc.). Gorzej od TVN wypada za to TVP1 (“Teatr TV“, “Czas na dokument”; 7,79 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat przed TVP2, a TVN także jest trzeci.

>>> “Kuba Wojewódzki” cały czas na fali

- Nie jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności “Szymona na żywo” - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - To jednak nowy program, jego formuła jest cały czas dopracowywana. Nie zmieniamy planów dotyczących jego emisji - dodaje Czaja.


Z danych telemetrycznych wynika, że rozrywkowy format śledzą najchętniej kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “Szymon na żywo” znaleźć można rozmowy z gwiazdami prowadzone przez Szymona, parodie polityków czy śmieszne materiały z udziałem Billguuna Ariunabaatara. Producentami show są Rinke Rooyens, szef Rochstaru i Remik Maścianica.


Oglądalność “Szymona na żywo” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
12-03-2012 2 027 906 15,09% 16,11%
19-03-2012 1 703 939 12,69% 14,07%
26-03-2012 1 518 366 10,71% 11,13%
Średnia 1 754 405 12,83% 13,76%


Widownia formatu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 3 447 308 25,28% 18,31%
Polsat 2 776 413 20,36% 26,61%
TVN – Szymon... 1 754 405 12,83% 13,76%
TVP 1 1 062 221 7,79% 6,53%


Profil widowni programu
  

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,95% 77
Kobiety 63,05% 121
Wiek  4-9 1,24% 21
 10-15 1,64% 25
16 - 19 2,40% 44
20 - 24 3,87% 50
25 - 29 6,48% 73
30 - 34 11,49% 139
35 - 39 9,37% 126
40 - 44 7,26% 112
45 - 49 7,84% 117
50 - 54 10,54% 132
55 - 59 9,96% 127
60 27,89% 135
Wlk. miasta Wieś 26,50% 67
< 50 tys. 23,33% 99
50-100 tys. 10,29% 124
100-200 tys. 9,94% 130
> 200 tys. 29,94% 140
Zawód Top management 11,50% 117
Pracownicy średniego szczebla 20,02% 129
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,06% 106
Emeryci 34,01% 135
Inni 14,41% 47
Wykształcenie Podstawowe 40,22% 100
Średnie 39,98% 123
Wyższe 16,92% 116
Inne 2,89% 23


 

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamillss
Ten program jest tak słaby ,że po 15 minutach miałem dosc
0 0
odpowiedź
User
OBUCHOWICZ
niestety kubuś zakrywa szymka czapką z daszkiem - jest prowdziwy po prostu
0 0
odpowiedź
User
nick
proponuje transfer szymona do banku pko bp. oddział w wąbrzeźnie.
0 0
odpowiedź