SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski w kampanii nowych kont PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski 14 marca wprowadzi do swojej oferty nowe rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Będzie temu towarzyszyć kampania reklamowa, w której wystąpi Szymon Majewski, gwiazda telewizji TVN.

W pierwszej odsłonie nowej oferty PKO BP wprowadzonych zostanie pięć nowych rachunków (więcej na ten temat). PKO Konto Pierwsze przeznaczone jest dla klientów w wieku 13-18 lat. Posiadacze rachunku nie płacą za jego prowadzenie ani przelewy internetowe, a także mogą korzystać bez prowizji korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Podobne możliwości oferuje PKO Konto dla Młodych, które jest adresowane dla studentów oraz absolwentów do 30. roku życia. Przy czym osoby, które ukończyły 26 lat, muszą zapewnić systematyczne wpływy miesięcznie, aby nie ponosić opłaty za rachunek.

Z kolei posiadacze PKO Konto za Zero mogą liczyć na brak opłat za prowadzenie rachunku, jeśli zapewnią systematyczne miesięczne wpływy na konto w wysokości co najmniej 2 tys. zł. Oprócz tego rachunek umożliwia korzystanie z darmowej karty debetowej, bezpłatnych przelewów internetowych oraz sieci ponad 3,5 tys. bezprowizyjnych bankomatów. Natomiast posiadacze Superkonta Oszczędnego mogą m.in. za darmo korzystać ze wszystkich bankomatów w Polsce. Za to PKO Konto Pogodne jest skierowane dla osób powyżej 60. roku życia, oferując im m.in. bezpłatny assistance medyczny i domowy oraz program rabatowy w sieci aptek Dbam o Zdrowie.


W połowie maja PKO BP wprowadzi drugą odsłonę nowej oferty, która obejmie nowe rachunki również dla klientów bankowości osobistej i prywatnej. PKO BP uzasadnia, że to jego odpowiedź na działania konkurencji w ostatnich 3 latach: rewitalizację ofert i agresywny marketing.

– PKO Bank Polski buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o zrozumienie potrzeb klientów, z którymi chcemy budować długookresowe relacje. Nowe pakiety rachunków osobistych zostały przygotowane z uwzględnieniem ich preferencji, w oparciu o segmentację behawioralną – opisuje Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO BP. – Towarzysząca temu poprawa jakości obsługi, na której chcemy się skoncentrować w najbliższych latach, przyczynią się do trwałej zmiany wizerunku banku – deklaruje.


Nową ofertę PKO BP od 12 marca będzie reklamować kampania, której twarzą został Szymon Majewski. Akcja obejmie wszystkie media. Na zlecenie banku przygotowały ją firmy DDB (kreacja), Cut Cut (produkcja), OS3 multimedia (działania w internecie) i Universal McCann (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski w kampanii nowych kont PKO BP (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Porządny bank idiotę zatrudnił. Szkoda.
0 0
odpowiedź
User
Jarosław Kaczyński
żenujący wybór
0 0
odpowiedź
User
Owsiak
Przecież ten klaun ma zerową wiarygodność. Po raz pierwszy zgadzam się z Jarosławem.
0 0
odpowiedź