„#takajestem” w jubileuszowej kampanii kosmetyków Luksja (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 25-lecia obecności marki kosmetycznej Luksja (należącej do PZ Cussons) na polskim rynku. Akcję, prowadzoną pod hasłem „#takajestem”, przygotowała i realizuje agencja Fenomem.
Akcja „#takajestem” rozpoczęła się w grudniu ub.r. od serii eventów w centrach handlowych, gdzie z kobietami w różnym wieku przeprowadzono wywiady, w których odpowiadały one m.in. na pytania dotyczące piękna, pielęgnacji urody i ciała, kobiecości, co to znaczy być współczesną Polką oraz po prostu: „jaka jesteś?”. Nakręcono przy okazji klipy wideo, które są obecnie emitowane w internecie.
Celem kampanii jest stworzenie obrazu współczesnych Polek - ich subiektywnych odczuć i opinii na temat urody i sposobów dbania o nią, a także potrzeb i wzorów postępowania w innych dziedzinach. - Luksja od 25 lat odpowiada na potrzeby Polek. Niezwykle ważny dla nas jest kontakt i dotarcie do kobiet zarówno doceniających na co dzień swoją kobiecość i dbających o nią - podkreśla Agnieszka Kalandyk, brand manager w PZ Cussons.
W ramach akcji uruchomiono stronę Takajestem.polki.pl, na której prowadzone są konkursy oraz quizy zachęcające kobiety do dzielenia się swoimi opiniami i do dyskusji na temat kobiecości, percepcji urody i pielęgnacji.
W najbliższym czasie w magazynach „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Flesz”, „Party”, „Poradnik Domowy” oraz serwisie Wizaz.pl będą publikowane artykuły i inne materiały redakcyjne zachęcające do udziału w akcji.
Za przygotowanie strategii i kreacji kampanii oraz jej realizację (w tym planowanie i zakup mediów) odpowiada agencja Fenomem, która we wrześniu ub.r. po wygranym przetargu odpowiada za kompleksową obsługę reklamową marki Luksja.
Dołącz do dyskusji: „#takajestem” w jubileuszowej kampanii kosmetyków Luksja (wideo)