„Taniec z Gwiazdami” stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu
Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł.
Polsat trzecią serię „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawał w piątki o godz. 20.05, w okresie od 6 marca do 23 maja br. Średnia oglądalność show wyniosła 3,23 mln widzów, co przełożyło się na 21,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię w trzeciej edycji zgromadził finałowy odcinek widowiska, który w zeszły piątek 22 maja br. obejrzało 3,62 mln widzów.
Top 3 odcinki „Tańca z Gwiazdami”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat - TzG | 3 234 655 | 21,50% | 15,01% |
TVP1 | 1 862 229 | 12,38% | 7,98% |
TVN | 1 738 732 | 11,56% | 18,50% |
TVP2 | 1 404 846 | 9,34% | 10,83% |
Pokazywana wiosną ub.r. pierwsza odsłona „Tańca” w Polsacie gromadziła o 360 tys. więcej widzów niż trzecia, bo miała średnio 3,59 mln oglądających, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49 (dowiedz się więcej). Z kolei jesienną edycję śledziło 3,66 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. i 18,39 proc. (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP1, który nadawał wtedy m.in. serial „Talianka” oraz filmy fabularne, co dało jej 12,38 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 11,56 proc.) i TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl”; 9,34 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajął drugą pozycję za TVN, trzecia była Dwójka, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie nadawania show
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR% |
22-05-2015 | 20:07:27 | 22:11:12 | 3 620 176 | 25,26% |
06-03-2015 | 20:05:40 | 22:23:01 | 3 513 198 | 22,25% |
13-03-2015 | 20:05:51 | 22:08:43 | 3 313 965 | 21,25% |
Wpływy reklamowe z odcinków tanecznego widowiska wyniosły 29 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja z reklam przyniosła 30,25 mln zł, a druga - 36,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą trzeciej serii „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie został aktor Krzysztof Wieszczek, który tańczył w parze z Agnieszką Kaczorowską. Program prowadzili Krzysztof Ibisz i Anna Głogowska, a producentem wykonawczym był Rochstar.
fot. polsat
Jesienią Polsat pokaże czwartą odsłonę tanecznego show. Już wiadomo, że jej pierwszym uczestnikiem będzie wokalista Sławek Uniatowski.
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu
rabat na 26 mln z cennika (średnio minimum 65%) wiec netto zarobili 13 mln
i jeszcze ostry wpieprz od TVN w widowni 16-49
...
sukces pełna gebą