Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty ogółem są tańsze średnio o 8 proc., a w samym prime timie - o 6 proc. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym show „Tylko Muzyka. Must be the Music”.
Spoty przy programie „Tylko Muzyka. Must be the Music” kosztują od 53,6 do 76,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To sporo więcej niż rok temu, kiedy za spot przy programie trzeba było zapłacić maksymalnie 62,2 tys. zł. Natomiast ceny reklam przy drugim show rozrywkowym stacji, „Tylko taniec - Got to Dance”, wynoszą 50,3-54,4 tys. zł. Przed rokiem program nie był jeszcze emitowany, a Polsat w piątkowe wieczory pokazywał filmy, przy których najdroższy spot kosztował 42,1 tys. zł.
>>> „Tylko muzyka” i „Nieprawdopodobne a jednak” o tydzień wcześniej w Polsacie
Na reklamę przy poniedziałkowym „Mega Hicie” trzeba obecnie wydać maksymalnie 67,4 tys. zł, czyli 6,3 tys. więcej niż rok temu. Natomiast wśród seriali najdroższe dla reklamodawców są pokazywane w niedzielne wieczory „Kości”, przy których spoty kosztują 50,1-51,3 tys. zł, czyli nieco mniej niż przed rokiem, kiedy było to 50,2-54,7 tys. zł.
>>> Polsat stawia na „Kasyno” z Bogusławem Lindą
Za reklamę przy „Świecie według Kiepskich (przeczytaj więcej o jego nowej serii) trzeba zapłacić maksymalnie 47,2 tys. zł (czyli 10,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a za spot przy „Pierwszej miłości” - 47,1 tys. zł (czyli 8,9 tys. zł mniej niż przed rokiem). Reklamy przy nowym serialu stacji „Przyjaciółki” kosztują od 28,1 do 37,2 tys. zł. Rok temu Polsat emitował w tym paśmie (czwartki ok. godz. 22) „Szpilki na Giewoncie”, przy których cena najdroższych spotów wynosiła 49,8 tys. zł.
>>> Jesień w Polsacie: „Przyjaciółki”, „Nieprawdopodobne a jednak” i „Studio weekend”
W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe reklamy - przed serwisem sportowym i prognozą pogody - kosztują 41,6-41,9 tys. To prawie tyle samo co przed rokiem, kiedy za emisję spotu o tej porze trzeba było zapłacić maksymalnie 42 tys. zł.
Polsat rozpoczyna sprzedaż reklam na wrzesień jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W zeszłym tygodniu swoje oferty reklamowe na przyszły miesiąc udostępniły TVP (przeczytaj więcej) i TVN (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Tańsze reklamy w Polsacie. Najdrożej przy „Tylko Muzyka”