'Targuj się'
Kampania pod tym tytułem zachęca do negocjowania cen przy zakupie produktów z oferty Komfortu.
„Kolejny raz w skali ogólnopolskiej Komfort jako pierwszy wdraża i wykorzystuje w formie motywu przewodniego swoich kampanii tak odważne proklienckie działania. Jako pierwszy zaprasza wszystkich swoich klientów do negocjacji cen. Wcześniej jako jeden z pierwszych proponował zwrot różnicy w cenie w ramach systemu gwarancji najniższej ceny.“ – mówi Krzysztof Szultka, który jako z-ca dyrektora marketingu ds. promocji i reklamy od 4 lat odpowiada za wdrażanie strategii reklamowej sieci Komfort.
W jesiennej kampanii zaplanowano emisje kilku różnych spotów o długości 30 i 15 sek. planowane są we wszystkich większych stacjach TV (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4) oraz informacyjnej TVN24. Działania telewizyjne zostaną wsparte reklamami prasowymi i outdoorem. Kampania potrwa nieprzerwanie aż do grudnia.
Media zakupił Media Concept. Za strategię i realizację kampanii odpowiada Just, który pracuje dla Komfortu od początku 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: 'Targuj się'