Tauron zaczął przetarg na obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na roczną obsługę mediową jej kampanii. Wybrana agencja, lub maksymalnie dwie, zajmie się budżetem mediowym w wysokości 12,3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Zwycięzca przetargu będzie świadczyć dla Tauron Sprzedaż kompleksową obsługą w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz zajmie się wsparciem firmy w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
W przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa maksymalnie z dwoma agencjami na okres 12 miesięcy. Tauron przewiduje możliwość jej przedłużenia o kolejnych 6 miesięcy. Warunkiem jednak jest wielkość budżetu – nie może przekroczyć kwoty 12,3 mln zł. Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 16 stycznia 2019 roku jest wpłata 70 tys. zł wadium.
Obecnie obsługą mediową Tauronu zajmują się agencje ClickAd i Effective Media Solutions wybrane przez spółkę do współpracy w połowie br.
Z kolei za jej obsługę reklamową odpowiadają wybrane w ostatnim czasie agencje Czart, S4, Fabryka Idei i Unlimited
Dołącz do dyskusji: Tauron zaczął przetarg na obsługę 12,3 mln zł budżetu mediowego