SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.

Kampania podkreśla, że nowe pralki marki Amica mają beszczotkowy silnik Logic Drive, który zapewnia cichą i bezawaryjną pracę, a ponadto są wyposażone w praktyczne programy prania, które wraz z funkcjami dodatkowymi gwarantują świetne efekty.

Akcja obejmuje reklamy display w serwisach kobiecych (m.in. wysokieobcasy.pl, kobieta.pl, zwierciadlo.pl), reklamy w wyszukiwarce Google, klip na You Tube oraz działania remarketingowe.

 

Kreację kampanii opracowała agencja Crafton, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Polska.

Dołącz do dyskusji: „Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki Amica (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl