SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Teen Mom Poland” ogląda w MTV tylko 47 tys. widzów

Serial „Teen Mom Poland” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 47 tys. widzów. Udziały produkcji są jednak dwukrotnie wyższe od średnich dobowych wyników MTV Polska.

Premierowe odcinki „Teen Mom Poland - Nastoletnie Matki” oglądać można na antenie MTV Polska w niedziele o 18.25, począwszy od 26 stycznia br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech tygodniach emisji serial gromadzi średnio 47 tys. widzów. Przekłada się to na 0,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dotąd najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek „Teen Mom Poland”, nadany 26 stycznia br., który zgromadził przed telewizorami 83 tys. osób. Na drugiej pozycji znalazł się pokazany tego samego dnia pierwszy odcinek z oglądalnością na poziomie 66 tys. widzów. Odcinki te wyjątkowo pokazano o godz. 18.25 (pierwszy) i 18.50 (drugi).

Program notuje też ponad dwukrotnie wyższy udział od średniego dobowego udziału MTV, który w okresie od 26 stycznia do 9 lutego br. wynosił 0,14 proc. Podobnie było wśród widzów w grupie komercyjnej, gdzie średni wynik stacji to 0,27 proc. udziału.

W paśmie nadawania premierowych odcinków „Teen Mom Poland” kanał MTV Polska jest wiceliderem wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na pierwszym miejscu z udziałem wynoszącym 0,50 proc. plasuje się muzyczna Eska TV, która dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej. Kolejne lokaty zajmują Viva Polska (0,12 proc.) i 4fun.tv (również 0,12 proc.).

Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat, Eska TV ma 0,86 proc. udziału, a 4fun.tv z 0,24 proc. udziału ma już lepszy wynik od stacji Viva Polska (0,18 proc.).

Oglądalność „Teen Mom Poland” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Eska TV

80 124

0,50%

0,86%

MTV Polska - Teen Mom Poland

46 805

0,29%

0,57%

4fun.tv

19 886

0,12%

0,24%

VIVA Polska

18 658

0,12%

0,18%


Serial „Teen Mom Poland - Nastoletnie Matki” przedstawia historie czterech młodych dziewczyn zmagających się z wyzwaniami wczesnego macierzyństwa. Za produkcję formatu odpowiadają Anna Kępińska i Maciej Kubicki z firmy Telemark (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Teen Mom Poland” ogląda w MTV tylko 47 tys. widzów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Czyli takie małe miasteczko. Ciekawe jak to skomentuje ten Pan Ładny z MTV. Zapewne będzie się zachwycał wynikami bo tak go wyszkoliła korporacja, gdzie nawet jak będzie główna siedziba płonęła to powiedzą, że to nic, to tylko ktoś cygaro zapalił,
odpowiedź
User
sh
Program jest wyreżyserowany bardzo nieudolnie, tak że nawet nieobyty widz dostrzeże w nim fałsz.
Umotywowanie działań "nastoletnich matek" i kreowanie ich na bohaterki, też średnio wychodzi zważywszy na debilizmy jakie w tym programie padają.
Wystarczy dodać do tego niebywałą wręcz liczbę powtórek, które emitowane są w kazdym możliwym dniu w dowolnym paśmie, skutecznie zniechęcając do samego formatu.
odpowiedź
User
ŁM
Przepraszam, że napiszę wprost, ale KOGO OBCHODZĄ dylematy małoletnich ku**w. które skończyły z dzieckiem na ręku? Wpadłaś? Radź sobie. Tego typu sytuacje, to ewidentny brak wyobraźni i odpowiedzialności ze strony obojga "rodziców". Natomiast kreowanie tych idiotek na życiowe bohaterki, to jakiś niesmaczny żart.
Gdy na przystanku w Krakowie zobaczyłem plakat tego szrota z hasłem w stylu "Kiedy życie potrzebuje prawdziwego superbohatera", myślałem, że się przewrócę. Też mi bohaterki. Zamiast piętnować bezdenną głupotę tych małolat, robi się z nich celebrytki.
Co za żenada.
odpowiedź