Polska Press odświeżyła tygodnik „Tele Magazyn”
W piątek 4 marca z wydaniem magazynowym dzienników Polska Press ukaże się odświeżony tygodnik telewizyjny. Dodatek ma nową szatę graficzną, odświeżono m.in. logotyp.
Polska Press Grupa wprowadza nowy program telewizyjny, który już od piątku 4 marca ukaże się z wydaniem magazynowym dzienników wydawcy. Nowa jest szata graficzna: logotyp, okładka, część redakcyjna. Zmiany dotyczą również części związanej z omówieniem filmów i seriali, tj. prosty, przejrzysty, czytelny oraz elegancki layout.
Wydawca podkreśla, że nowy tygodnik ma być „jasny, przejrzysty, wyrazisty”. W środku znajdzie się program 58 stacji. W każdym wydaniu mają być eksponowane zróżnicowane treści redakcyjne (dłuższe i krótsze rozmowy, sylwetki aktorów), opisy odcinków codziennych seriali i najpopularniejszych programów kulturalno-rozrywkowych.
Czytaj też: Marcin Mamoń korespondentem Polska Press w Ukrainie
Wprowadzono również zmiany w konstrukcji i nawigacji, co wiązało się ze skróceniem rozbiegówki. Skupiono się na listingach, są opisy najciekawszych pozycji programowych na dany dzień, tj. różnych gatunków oraz odcinków ulubionych filmów i seriali. Zamieszczone będą także informacje o nadchodzących premierach kinowych, a także o tym, co można obejrzeć w serwisach VOD.
„Tele Magazyn” zawierać będzie również krzyżówki.
Według badania Mediapanel, serwis Telemagazyn.pl miał w grudniu ub.r. 4,99 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Polska Press odświeżyła tygodnik „Tele Magazyn”