Tele Magazyn stawia na nowe projekty
Wydawca "Tele Magazynu" stworzył dział nowych projektów
Spółka Wydawnicza "Tele Magazyn", wydawca dodatków telewizyjnych 'Tele Magazyn' i 'Super Tele', dołączanych do dzienników i tygodników regionalnych uruchamia dział nowych projektów.
- Zadaniem nowej komórki będzie opracowywanie dodatków tematycznych, które będą sezonowo dołączane do tygodnika TELE MAGAZYN. Kierownictwo działu powierzono pracownikowi wydawnictwa Hubertowi Musiałowi, wcześniej związanemu m.in. z Wydawnictwem Prasowym Twój Styl i Business Press, gdzie pełnił funkcję sekretarza redakcji in-flightu PLL LOT "Kaleidoscope" - czytamy w komunikacie prasowym.
'Tele Magazyn' ukazuje się co tydzień w nakładzie 1 624 000 egzemplarzy i dociera do 3 333 600 osób.
W pierwszym kwartale 2005 z wynikiem 8 mln złotych uplasował się na siódmym miejscu w rankingu tygodników przynoszących największe dochody z reklam, opracowanego przez firmę Expert Monitor.
Dołącz do dyskusji: Tele Magazyn stawia na nowe projekty