SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa w I półroczu

W I półroczu 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2014 roku sięgało 27,33 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,17 pkt. proc.

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 17,51 proc. respondentów (wzrost o 0,12 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 13,71 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 14,31 proc. czytelników.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,36 proc. pytanych, co oznacza spadek o 0,30 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,06 proc. czytelników, czyli o 0,41 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 6,12 proc. do 6,27 proc.

Tygodniki 15-75

styczeń 2014 : czerwiec 2014

styczeń 2013 : czerwiec 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

27,33%

27,50%

Życie na Gorąco

17,51%

17,39%

Chwila dla Ciebie

13,71%

14,31%

Angora

11,36%

11,66%

Newsweek

8,06%

8,47%

Auto Świat

6,75%

6,96%

Wprost

6,27%

6,12%

Twoje Imperium

5,51%

4,89%

Polityka

5,02%

5,38%

To & Owo

5,01%

4,77%

Na Żywo

4,83%

4,75%

Gość Niedzielny

4,57%

3,98%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

3,44%

3,83%

Rewia

3,34%

3,14%

Motor

2,91%

2,90%

Teleprogramy

2,54%

2,59%

Świat & Ludzie

2,48%

2,79%

Super TV

2,25%

2,28%

Tele Max

1,67%

1,41%

Teraz

1,54%

1,14%

W Sieci

1,37%

1,17%

Tygodnik Siedlecki

0,68%

0,70%

MM Moje Miasto

0,60%

0,38%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,54%

0,50%

Tygodnik Ostrołęcki

0,54%

0,80%

Teraz Opole

0,08%

0,04%

W tej grupie wiekowej 16-59  lat tylko jeden tygodnik z czołowej piątki - „Newsweek Polska”,  miał większy wskaźnik czytelnictwa niż wśród osób w wieku 15-75 lat, a pozostałe cztery tytuły - „Tele Tydzień”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie” i „ Angora” - odnotowały niższe wyniki.

Tygodniki 16-59

styczeń 2014 : czerwiec 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

26,89%

Życie na Gorąco

15,89%

Chwila dla Ciebie

12,71%

Angora

11,23%

Newsweek

8,69%

Auto Świat

7,76%

Wprost

6,35%

To & Owo

5,08%

Twoje Imperium

4,82%

Polityka

4,67%

Na Żywo

4,35%

Gość Niedzielny

3,81%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

3,25%

Motor

3,13%

Rewia

2,86%

Teleprogramy

2,69%

Super TV

2,24%

Świat & Ludzie

2,01%

Tele Max

1,63%

Teraz

1,53%

W Sieci

1,27%

Tygodnik Siedlecki

0,72%

MM Moje Miasto

0,61%

Tygodnik Ostrołęcki

0,57%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,55%

Teraz Opole

0,08%

Na drugiej podstronie dane dwutygodników

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa w I półroczu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl