Telewizja czołowym źródłem newsów i lokalnych informacji
Dla Amerykanów czołowym źródłem newsów i informacji lokalnych wciążpozostaje telewizja.
Na telewizją broadcastową jako najważniejsze źródło newsówwskazało 39,6 procenta respondentów uczestniczących w styczniowymbadaniu firmy Nielsen Media Research - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.
Na kolejnych miejscach znalazły się newsy w telewizji kablowej(19 procent wskazań), internecie (13,1 procenta) oraz prasiecodziennej (11,3 procenta).
Tradycyjna telewizja dominuje również w przypadku informacji natemat lokalnej pogody, ruchu ulicznego i sportu. Wskazała na niąponad połowa badanych, podczas gdy 22,5 procenta kieruje się dointernetu, a 9,9 procenta do sieci kablowych.
Nawet w przypadku, gdy respondenci korzystają z internetuszukając lokalnych wiadomości, to wielu z nich odwiedza stronylokalnych stacji telewizyjnych. Ponad 38 procent badanych w wiekuod 25 do 54 lat odwiedziło taką stronę w ciągu ostatniego miesiącaprzed badaniem, a spośród nich 37,7 procenta obejrzało na niejmateriał wideo.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Telewizja czołowym źródłem newsów i lokalnych informacji